Ενημέρωση!!

Tο blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. όσοι βρεθείτε εδώ κατά λάθος σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα link που βρίσκονται στα άρθρα για την ενημέρωση σας. ευχαριστούμε

low price

Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Αυτός είναι ο κορυφαίος προορισμός στον κόσμο για city break διακοπές

Αυτός είναι ο κορυφαίος προορισμός στον κόσμο για city break διακοπές

Το Ντουμπάι έχει αναδειχθεί ως οι πιο δημοφιλής προορισμός για διακοπές πόλης στον κόσμο, σύμφωνα με  μελέτη που διεξήχθη από την Premier Inn με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η νίκη του εμιράτου έρχεται αφότου ταξιδιώτες από περισσότερες από 21 χώρες αναζήτησαν το Ντουμπάι για το χλιδάτο τρόπο ζωής του, σύμφωνα με την έκθεση.
«Οι παραθεριστές θέλουν περισσότερο να ταξιδέψουν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. 21 από τις 136 χώρες που αναλύσαμε έδειξαν το Ντουμπάι ως τον κορυφαίο προορισμό για διακοπές στην πόλη σε αναζήτηση», αναφέρεται στην έκθεση.
Η Premier Inn διεξήγαγε τη μελέτη με βάση δεδομένα λέξεων-κλειδιών από την Google, αναλύοντας συνολικά 136 πόλεις. Το εμιράτο έχει επίσης ξεπεράσει δημοφιλείς πόλεις όπως το Παρίσι, η Βοστώνη και η Μαδρίτη, αποκάλυψε η μελέτη.
Οι χώρες που θέλουν να επισκεφθούν το εμιράτο περιλαμβάνουν Σαουδική Αραβία, Κένυα, Ουγκάντα, Σιέρρα Λεόνε, Γκάμπια, Λιβερία, Γκάνα, Νιγηρία, Καμερούν, Μπενίν, Ινδία, Πακιστάν, Μαλδίβες, Αζερμπαϊτζάν, Σεϋχέλλες, Μαυρίκιος, Τανζανία, Μαλάουι, Μοζαμβίκη, Ερυθραία και Νότια Αφρική.
Η επιτυχία ενισχύει το φιλόδοξο όραμα του Ντουμπάι να γίνει ο πιο δημοφιλής ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο έως το 2025, σύμφωνα με τη Στρατηγική Τουρισμού του Ντουμπάι.
Το όραμα στοχεύει να προσελκύσει πάνω από 25 εκατ. επισκέπτες την ίδια χρονιά, τοποθετώντας την τουριστική βιομηχανία ως βασικό συντελεστή στην οικονομία του εμιράτου.
Source: tourismtoday.gr

Original article: Αυτός είναι ο κορυφαίος προορισμός στον κόσμο για city break διακοπές.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%85%cf%86%ce%b1%ce%af%ce%bf%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bf%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84/

Ολοταχώς για χρονιά ρεκόρ βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός – Πληρότητα 80% στο μοντέλο ήλιος και θάλασσα

Ολοταχώς για χρονιά ρεκόρ βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός – Πληρότητα 80% στο μοντέλο ήλιος και θάλασσα

Ολοταχώς για μια χρονιά ρεκόρ που θα ξεπεράσει αυτή του 2019 βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός εφέτος, όπως φανερώνουν οι μέχρι τώρα επιδόσεις σε αφίξεις και έσοδα. Όπως τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος, ” αν λάβει κανείς υπόψη την εικόνα σε δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας, φαίνεται ότι αυτό θα συμβεί.Βέβαια, πρέπει να περιμένουμε μέχρι και τον Αύγουστο για να δούμε την εξέλιξη του Οκτωβρίου και του Σεπτεμβρίου”, συμπληρώνει ο πρόεδρος της ΠΟΞ.Με δυο ταχύτητες η κούρσα στην πληρότητα σε δημοφιλείς και χερσαίους προορισμούςΑναφορικά με την πληρότητα στα ξενοδοχεία, ο κ. Τάσιος αναφέρει ότι στο μοντέλο ήλιος και θάλασσα υπάρχει μια καλή πληρότητα που αγγίζει κατά μέσο όρο το 80% και μέχρι το Σεπτέμβριο. Φυσικά υπάρχουν και μονάδες που η πληρότητα είναι και στο 100%, όπως τονίζεται.Στον αντίποδα οι χερσαίοι προορισμοί της χώρας δεν έχουν καλή πληρότητα και περιμένουν και την εσωτερική αγορά να κινηθεί. Πελοπόννησος, Μαγνησία, Δελφοί και άλλοι προορισμοί δεν “τρέχουν” με την ίδια ταχύτητα στην κούρσα των αφίξεων και προσδοκάνε την αύξηση της τουριστικής κίνησης, μέσω των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού κλπ, συμπληρώνει ο κ. Τάσιος.Στο τέλος της χρονιάς θα γίνει το ταμείο σύμφωνα με τον πρόεδρο της FedHattaΠάντα σε ό,τι αφορά τις εκτιμήσεις για την εφετινή χρονιά, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας τουριστικών γραφείων FedHatta, Λύσσανδρος Τσιλίδης αναφέρει ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα πράγματι έχει μεγάλη κινητικότητα το διάστημα Ιουνίου-Σεπτεμβρίου, όπως έχουν και οι ανταγωνίστριες παραθεριστικές χώρες. Ωστόσο, στο τέλος της χρονιάς θα γίνει το ταμείο υπογραμμίζει ο κ. Τσιλίδης και υπενθυμίζει ότι η πλήρης ταξιδιωτική κινητικότητα θα επανέλθει όταν βγούμε εντελώς από την Covid εποχή. Παράλληλα είμαστε εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, ενεργειακής, πανδημίας, γεγονός που έχει κι αυτό τη σημασία στις τουριστικές ροές.Στο μεταξύ ο κ. Τσιλίδης εστιάζει στο χαρακτηριστικό της εφετινής χρονιάς, που όπως λέει είναι το γεγονός ότι κόσμος ταξιδεύει κατά μόνας, οι οποίοι επωφελούνται από εισιτήρια που είχαν αγοράσει στο παρελθόν, με χαμηλότερες τιμές. Αυτό, όπως εξηγεί ο κ. Τσιλίδης, “είναι ένα νέο μοντέλο που υπάρχει σε όλο τον κόσμο και καλώς υπάρχει και στην Ελλάδα, αλλά αυτό όμως δεν είναι χαρακτηριστικό του μαζικού και οργανωμένου τουρισμού που δίνει τα μεγάλα νούμερα στην Ελλάδα. “Δίνει ωστόσο κινητικότητα και κινούν την τοπική οικονομία αλλά αλλοίμονο αν η Ελλάδα αποφασίσει να μείνει σε αυτό το μοντέλο”, όπως αναφέρει ο κ. Τσιλίδης και προσθέτει: “οι οργανωτές ταξιδίων φέρνουν τον πολύ κόσμο, καθώς έτσι κινούνται τουριστικά γραφεία, λεωφορεία, ξεναγοί” κλπ.Η Αγγλία πρωταγωνιστεί στις αφίξεις στην ΕλλάδαΑναφορικά με τις χώρες που πρωταγωνιστούν στις αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα, οι Άγγλοι έχουν την πρωτοκαθεδρία από τις αγορές της Ευρώπης και ακολουθούν οι Γερμανοί με πιο χαμηλούς ρυθμούς, σύμφωνα με τον κ. Τάσιο. Στο μεταξύ, οι Γάλλοι ήδη ξεκίνησαν δυναμικά την κάθοδο τους στην Ελλάδα, ενώ σε άνοδο είναι οι αφίξεις επισκεπτών από τις κάτω χώρες αλλά και την Ιταλία.Σημαντική αγορά οι ΗΠΑ για τα τουριστικά έσοδα αλλά δεν διαχέονται σε όλη την χώραΕστιάζοντας στην αγορά των ΗΠΑ, που φέτος είναι η αγορά που ουσιαστικά έχει αναπληρώσει σε πολλαπλάσιο βαθμό, όποιες απώλειες έχει η Ελλάδα από Ρωσία και Ουκρανία, ο κ. Τάσιος τονίζει τα εξής: “Ναι είναι αυτοί που κάνουν την διαφορά για τους εξής λόγους: Η ισοτιμία με το Ευρώ τους βοηθάει αλλά και οι πολλές πτήσεις που υπάρχουν από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα. Οι Αμερικανοί όμως πάνε σε συγκεκριμένες περιοχές, όπως Αθήνα, Κυκλάδες και κάποια άλλα αεροδρόμια. Στον αντίποδα οι Ρώσοι πήγαιναν παντού. Από Πελοπόννησο, Θάσο, Κρήτη, Χαλκιδική. Για το κράτος είναι καλό που έρχονται οι Αμερικάνοι αλλά δεν διαχέονται σε όλη την Ελλάδα”, συμπληρώνει ο κ. Τάσιος.    Ανακαλύψτε υπέροχες φωτογραφίες από την Ελλάδα και τον κόσμο στο instagram του travel.eleftheriaonline.gr
Source: eleftheriaonline.gr

Original article: Ολοταχώς για χρονιά ρεκόρ βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός – Πληρότητα 80% στο μοντέλο ήλιος και θάλασσα.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b1%cf%87%cf%8e%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ac-%cf%81%ce%b5%ce%ba%cf%8c%cf%81-%ce%b2%ce%b1%ce%b4%ce%af%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%ce%bf-%ce%b5%ce%bb/

Κορώνη: Η παραθαλάσσια καστροπολιτεία της Ελλάδας με τα γαλαζοπράσινα νερά

Κορώνη: Η παραθαλάσσια καστροπολιτεία της Ελλάδας με τα γαλαζοπράσινα νερά

Η Πελοπόννησος είναι αυτό που λέμε ο all time classic προορισμός που δεν θα σε απογοητεύσει ποτέ όποια εποχή του χρόνου κι αν αποφασίσεις να βρεθείς εκεί. Το καλοκαίρι, ωστόσο, είναι σίγουρα αυτό που θα μείνει ανεξίτηλο στην καρδιά σου για μια ζωή. Ατελείωτες παραλίες, μαγικές καστροπολιτείες και σοκάκια που θαρρείς και σε ταξιδεύουν στο παρελθόν. Εκεί ανάμεσα στο παραμύθι, την ιστορία και τον μύθο, υπάρχει ένα μέρος που σίγουρα σου κλέβει την καρδιά. Ο λόγος για την Κορώνη, την μαγική πλωτή καστροπολιτεία της Ελλάδας. Εκεί που μπορείς να πραγματοποιήσεις ένα ταξίδι με αυτοκίνητο και να ζήσεις μαγικές καλοκαιρινές στιγμές στις παραλίες της Πελοποννήσου. Βάλε αυτό τον προορισμό στο πρόγραμμά σου. Θα μας θυμηθείς!

Κύθνος: Διακοπές στο νησί των 100 παραλιών

Κορώνη: Η μαγική πλωτή καστροπολιτεία της Ελλάδας
Η Κορώνη αποτελεί ένα από τα διαμάντια της παραλιακής Μεσσηνίας. Εκεί που γαληνεύει η καρδιά και το μυαλό και ο επισκέπτης γίνεται αποδέκτης πρωτόγνωρων αισθήσεων. Εικόνες μιας άλλης Ελλάδας σε αυτή την πλωτή καστροπολιτεία της Πελοποννήσου.

Αυτό που κάνει την Κορώνη αρκετά ελκυστικό προορισμό είναι το γεγονός πως ενώ έχει πολύ καλές τουριστικές υποδομές, έχει καταφέρει να παραμείνει μια τοποθεσία χωρίς έντονη τουριστική κίνηση σε βαθμό που δε θα μπορούσες να απολαύσεις τα τοπία και όσα σου προσφέρει η περιοχή.
Κάτω από τον επιβλητικό ορεινό όγκο του Ταϋγέτου απλώνεται η καστροπολιτεία της Κορώνης για όσους αγαπούν να κάνουν διακοπές στη θάλασσα αλλά με φόντο το βουνό. Στην Κορώνη θα κάνετε βόλτες σε γραφικά στενά, θα επισκεφθείτε το κάστρο με την πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες. Και φυσικά θα φάτε φρέσκο ψάρι και μεζέδες με θέα τον Μεσσηνιακό κόλπο.

Από το πρόγραμμα των διακοπών σας δεν μπορούν να λείπουν οι βουτιές σε καθαρά γαλαζοπράσινα νερά. Αυτός ο μικρός παραθαλάσσιος οικισμός αποπνέει έναν μεσαιωνικό αέρα που σε ταξιδεύει αυτόματα σε άλλες εποχές. Η Κορώνη και η Μεθώνη αποτελούν τις μαγικές πλωτές καστροπολιτείες της Ελλάδας που σου κλέβουν την καρδιά από το πρώτο λεπτό που θα βρεθείς εκεί. Είναι ιδανικοί προορισμοί για όσους θέλουν εναλλακτικές διακοπές κοντά στη θάλασσα αλλά μακριά από πολύβουα νησιά και πολύ τουριστικά θέρετρα.

Πώς θα φτάσετε στην Κορώνη

Η Κορώνη βρίσκεται λιγότερο από 300 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα, πράγμα που σημαίνει ότι άνετα την επιλέγεις και για τριήμερο αν δεν έχεις περισσότερες μέρες στη διάθεσή σου. Η πρόσβαση είναι εύκολη μέχρι την Μεσσηνία, ιδιαίτερα μετά την ολοκλήρωση τμημάτων του οδικού δικτύου.
Λίγα χιλιόμετρα, λοιπόν, πριν φτάσετε στην Καλαμάτα, θα στρίψετε αριστερά προς Μεσσήνη. Από εκεί θα ακολουθήσετε τη διαδρομή προς Πεταλίδι και από εκεί θα δείτε πινακίδες που θα σας οδηγήσουν στο όνειρο!
Ταξίδια στην Ελλάδα
Διακοπές στην Ύδρα: Οι πανέμορφες παραλίες στο διαμάντι του Αργοσαρωνικού
Ταξίδι στην Αίγινα: Όμορφες παραλίες, καλό φαγητό, νυχτερινή ζωή και vintage ατμόσφαιρα
Αγκίστρι: Το σμαραγδένιο νησί στον Αργοσαρωνικό με τις καταπληκτικές παραλίες
Ακολουθήστε το exploringgreece.tv σε Instagram και Facebook
Source: exploringgreece.tv

Original article: Κορώνη: Η παραθαλάσσια καστροπολιτεία της Ελλάδας με τα γαλαζοπράσινα νερά.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%8e%ce%bd%ce%b7-%ce%b7-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b8%ce%b1%ce%bb%ce%ac%cf%83%cf%83%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b5%ce%af/

Σκόπελος: Διαφήμιση για το νησί στο Λονδίνο η μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party»

Σκόπελος: Διαφήμιση για το νησί στο Λονδίνο η μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party»

Έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα
«Ζωντανή» διαφήμιση για την Ελλάδα και τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο υπερσύγχρονο πολυχώρο O2 και σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο . Δεκάδες χορευτές και άλλοι συντελεστές έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να αναβιώσουν το διαχρονικό μιούζικαλ Mamma Mia.
Το κοινό έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ελληνική γαστρονομία σε ένα μαγευτικό χώρο, ενώ όλα καταλήγουν σε ένα μεγάλο πάρτι, με τους θεατές και τους χορευτές να γίνονται «ένα» στο τέλος της βραδιάς.

Στο πλαίσιο των συνεννοήσεων του δήμου Σκοπέλου με τους διοργανωτές της παράστασης, με στόχο την πολύμηνη προβολή του προορισμού, υλοποιηθήκαν ενέργειες όπως μεγάλος διαδικτυακός διαγωνισμός για τους Βρετανούς φίλους του μιούζικαλ, ο οποίος περιελάμβανε ένα ταξίδι στο ειδυλλιακό νησί των Σποράδων και συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές, αναφέρθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ. Σημειώνεται πως η πρωτοποριακή παράσταση έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως οι Times του Λονδίνου και η Daily Mirror.
«Μεταφέρουμε βιωματικά την εμπειρία της Σκοπέλου στη βρετανική αγορά, που φέτος δείχνει την ισχυρή προτίμηση της στη Σκόπελο, τάση που θα συντηρηθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», επισημαίνει η πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου, σε σχετική ανακοίνωση.

«Ζωντανή» διαφήμιση για τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο #Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα νησιωτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν #Σκόπελο. pic.twitter.com/FuB5tNAuKo
— Skopelos Island (@visit_skopelos) July 25, 2022

Σχετικά Tags
θεατρική παράσταση Σκόπελος Λονδίνο

Source: news.gr

Original article: Σκόπελος: Διαφήμιση για το νησί στο Λονδίνο η μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party».



source https://travel-tourism.news-24.gr/%cf%83%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%ae%ce%bc%ce%b9%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%af-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%bb%ce%bf%ce%bd/

American Cruise Lines announces first-ever California cruise

American Cruise Lines announces first-ever California cruise

[unable to retrieve full-text content]American Cruise Lines has announced its first-ever California cruise. Beginning in 2023, the country’s largest small ship cruise line will offer a brand new 8-Day San Francisco Bay cruise which explores the City on the Bay, Napa Valley, and the San Joaquin Valley.
Source: breakingtravelnews.com

Original article: American Cruise Lines announces first-ever California cruise.



source https://travel-tourism.news-24.gr/american-cruise-lines-announces-first-ever-california-cruise/

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022

Η παγκόσμια πλατφόρμα «Hilton. For the Stay», τοποθετεί το ξενοδοχείο στο επίκεντρο (βίντεο)

Η παγκόσμια πλατφόρμα «Hilton. For the Stay», τοποθετεί το ξενοδοχείο στο επίκεντρο (βίντεο)

Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Hilton δίνει νέα πνοή στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση των ξενοδοχείων της με την ανακοίνωση της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας επωνυμίας της.
Η παγκόσμια πλατφόρμα «Hilton. For the Stay», τοποθετεί το ξενοδοχείο στο επίκεντρο, αναδεικνύοντας τον ρόλο και τη σημασία της διαμονής σε μια εποχή που η διαφήμιση καταλυμάτων είναι μια θάλασσα ομοιότητας, με προορισμούς που χρησιμοποιούνται υπερβολικά, βόλτες με κλισέ στην παραλία και γενικές περιγραφές ταξιδιών.
Το Hilton κάνει το ντεμπούτο του “It Matters Where You Stay”, μια νέα διαφημιστική καμπάνια για την εισαγωγή της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας το χιούμορ για να σπρώξει μερικές από τις κοινές αλλά ανείπωτες παγίδες του ταξιδιού, διασκεδάζοντας με τόλμη τι μπορεί να πάει στραβά όταν κάνετε κράτηση ή σε ένα ταξίδι.
Στην καμπάνια συμμετέχει επίσης η πολύπλευρη επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος Πάρις Χίλτον, η οποία μεγάλωσε ζώντας και διαμένοντας σε πολλά ξενοδοχεία Hilton σε όλο τον κόσμο, γεγονός που της έδωσε μια μοναδική έκθεση στην ξενοδοχειακή επιχείρηση από νωρίς.
Ο ρόλος της στην καμπάνια είναι εν μέρει εμπνευσμένος από την κληρονομιά της οικογένειας της, της οποίας η πίστη στη δύναμη των ταξιδιών και της διαμονής στο ξενοδοχείο για τη σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών εξακολουθεί να κινητοποιεί τα μέλη της ομάδας Hilton σε όλο τον κόσμο σήμερα.

Το διαφημιστικό δημιουργικό έχει έναν διασκεδαστικό, σχετικό τόνο με τον οποίο το Hilton ξεφεύγει από τη τυπολατρική προσέγγιση που παρατηρείται σε ολόκληρο τον κλάδο, τονίζοντας τα οφέλη που προσφέρει η Hilton για να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται φροντίδα – από εκπληκτική εξυπηρέτηση και φιλικά προς τα κατοικίδια ταξίδια μέχρι τις επιλογές που είναι διαθέσιμες στο Hilton Honors εφαρμογή για να παραλείψετε τη ρεσεψιόν και να εξατομικεύσετε τη διαμονή σας, σε Confirmed Connecting Rooms by Hilton και άλλα.
Σε ένα από τα τηλεοπτικά σποτ, το “Haunted”, η μάρκα διασκεδάζει τι μπορεί να πάει στραβά όταν κάνει κράτηση για ενοικίαση διακοπών – απεικονίζοντας μια οικογένεια να εμφανίζεται σε ένα ξεκαρδιστικά ανατριχιαστικό ακίνητο που δεν ήταν ακριβώς όπως διαφημίστηκε.

Source: tourismtoday.gr

Original article: Η παγκόσμια πλατφόρμα «Hilton. For the Stay», τοποθετεί το ξενοδοχείο στο επίκεντρο (βίντεο).



source https://travel-tourism.news-24.gr/%ce%b7-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%bb%ce%b1%cf%84%cf%86%cf%8c%cf%81%ce%bc%ce%b1-hilton-for-the-stay-%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%b5/

Τα τεράστια οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της Βαρκελώνης από την έκθεση Mobile World Congress

Τα τεράστια οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της Βαρκελώνης από την έκθεση Mobile World Congress

Ο οικονομικός αντίκτυπος, στην πόλη της Βαρκελώνης, μόνο για φέτος από τη διεξαγωγή της διεθνούς έκθεσης τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας Mobile World Congress έφθασε τα 267 εκατ. ευρώ, υψηλότερος κατά 27 εκατ. ευρώ από ό,τι αναμενόταν. Συνολικά, από το 2006, όταν διοργανώθηκε για πρώτη φορά το MWC στη Βαρκελώνη, εκτιμάται ότι η πόλη έχει κερδίσει περισσότερα από 5,4 δισ. ευρώ, εξαιτίας της εν λόγω διοργάνωσης.
Στο πλαίσιο, αυτό η οργανωτική επιτροπή του σημαντικότερου ετήσιου τεχνολογικού γεγονότος παγκοσμίως (MWC) GSMA, η Κυβέρνηση της Ισπανίας, η Κυβέρνηση της Καταλονίας, το Δημαρχείο της Βαρκελώνης, ο οργανισμός εμπορικών εκθέσεων της πόλης Fira Barcelona και ο οργανισμός τουρισμού της πόλης, Turisme de Barcelona, συμφώνησαν, σε ένα σύστημα συνεχών ανανεώσεων της σύμβασης για τη διοργάνωση της σημαντικότερης διεθνoύς συνεδριακής έκθεσης τηλεπικοινωνιών/κινητής τηλεφωνίας Mobile World Congress. Η συμφωνία αναφέρει ότι από το 2030 και έπειτα, η Βαρκελώνη θα φιλοξενεί το Mobile World Congress σε ετήσια βάση, εκτός και εάν ένα από τα ανωτέρω μέρη αποφασίσει διαφορετικά.
Ο Γενικός Γραμματέας της διοργανώτριας αρχής GSMA, κ. John Hoffman, ενημέρωσε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει χαρακτήρα μονιμότητας της έκθεσης στη Βαρκελώνη. Η Δήμαρχος της πόλης, κα. Ada Colau, ανέφερε ότι με τη συμφωνία αυτή κερδίζεται το στοίχημα για τη συνέχιση της διοργάνωσης στη Βαρκελώνη και μετά το 2030 ενώ η Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών Θεμάτων και Ψηφιακής Μετάβασης, κα. Νάδια Καλβίνιο, δήλωσε ότι η συμφωνία είναι σημαντική για την πόλη και την Ισπανία, τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον. Ακόμη, συμφωνήθηκε η Κυβέρνηση της Ισπανίας και της Καταλονίας και το Δημαρχείο της Βαρκελώνης να προσφέρουν στη διοργάνωση 8 εκατ. ευρώ, από 5 εκατ. ευρώ, που προσέφεραν έως τώρα.
Οι πληροφορίες προέρχονται από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Μαδρίτη

            
   
Source: tornosnews.gr

Original article: Τα τεράστια οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της Βαρκελώνης από την έκθεση Mobile World Congress.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%cf%84%ce%b1-%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b1-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1/

αεροπορικα εισητηρια

αεροπορικα εισητηρια
αεροπορικα εισητηρια

Ενημέρωση!!

Το blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. παρακαλείστε να αποχωρήσετε !!! Εδω δεν θα βρειτε κατι χρησιμο, Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

ads

swatitravel.com

Introducing Swati Travel, your ultimate travel partner for hassle-free and unforgettable adventures!  Our team of seasoned travel experts ha...

Σελίδες