Ενημέρωση!!

Tο blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. όσοι βρεθείτε εδώ κατά λάθος σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα link που βρίσκονται στα άρθρα για την ενημέρωση σας. ευχαριστούμε

low price

Κυριακή 24 Απριλίου 2022

Πως το tik tok γίνεται το ιδανικό εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ

Πως το tik tok γίνεται το ιδανικό εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ

Το TikTok έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως. Η πλατφόρμα επιτρέπει στις εταιρείες να επικοινωνούν διαφορετικά με το κοινό-στόχο τους.
Τα ταξίδια αποτελούν ένα από τα πέντε πιο δημοφιλή θέματα στο tik tok. Ως εκ τούτου οι εταιρείες άρχισαν να εκμεταλλεύονται αυτήν την ευκαιρία μέσω του τουριστικού μάρκετινγκ.

Στην Ευρώπη, 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή που είναι αφιερωμένη στη δημοσίευση μικρού μήκους βίντεο, συνοδευόμενα από τρέχουσα μουσική.
«Μην κάνετε διαφημίσεις, φτιάξτε TikToks», λέει η νέα καμπάνια που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο από το TikTok For Business.
Σύμφωνα με μελέτη από την Walnut Unlimited, το 77% των χρηστών της πλατφόρμας λένε ότι εμπνεύστηκαν να πάνε σε έναν προορισμό ή να αγοράσουν ένα προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια λόγω περιεχομένου που είδαν στο TikTok.
Το 49% από αυτούς έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι ή έχουν αγοράσει ένα προϊόν.
Οι ιδιαιτερότητες του TikTok
Το κοινωνικό δίκτυο διαφέρει από άλλα δίκτυα, ιδίως από τη μορφή του που ποικίλλει. Αυτά είναι σύντομα βίντεο διάρκειας από 15 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό.
Ο αλγόριθμος της πλατφόρμας επιλέγει δημοφιλή βίντεο για κάθε χρήστη που μπορεί να τον ενδιαφέρουν, με βάση τα ενδιαφέροντά του. Όπως και το Instagram, είναι δυνατό να ακολουθείτε και να σας ακολουθούν.
Χρήση του TikTok για τουριστικό μάρκετινγκ
Υπάρχουν τρεις τρόποι χρήσης του TikTok για ταξιδιωτικές επιχειρήσεις:
Δημιουργία καναλιού για συγκεκριμένη εταιρεία και ανέβασμα σχετικών βίντεο για τη συγκεκριμένη επιχείρηση.
Χρήση influencers για να ανοίξετε το περιεχόμενο της εταιρείας σε ένα ευρύτερο κοινό, χωρίς απαραίτητα να έχετε λογαριασμό TikTok.
Πληρωμή για διαφήμιση χρησιμοποιώντας τις επιλογές μάρκετινγκ TikTok.
Η δημιουργικότητα γίνεται κερδοφόρα
Η εφαρμογή TikTok επιτρέπει στους χρήστες να έχουν ευρεία προβολή δωρεάν, χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιούν μεγάλο προϋπολογισμό. Ο αλγόριθμος επιβραβεύει τη δημιουργικότητα και την αξία περιεχομένου, παρά τον αριθμό των συνδρομητών ή τα οικονομικά μέσα της εταιρείας.
Ένα μόνο βίντεο μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις μεγάλων εταιρειών και τη συμπεριφορά χιλιάδων ακολούθων, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Στο TikTok, οι αναρτήσεις είναι δημόσιες και μπορούν να γυρίσουν τον κόσμο σε λίγες ώρες.
Το TikTok επιτρέπει την προσέγγιση νέων πελατών
Οι ηλικίες 15-24 ετών αντιπροσωπεύουν το 42% των χρηστών. Αυτοί οι πελάτες φαίνεται να αποτελούν ενδιαφέρον στόχο για τα ταξιδιωτικά γραφεία και τις εταιρείες τουριστικού μάρκετινγκ, καθώς είναι μελλοντικοί καταναλωτές διακοπών με δίψα για απόδραση.
Ωστόσο, το ηλικιακό εύρος του κοινωνικού δικτύου θα εξελίσσεται συνεχώς.
Το 2020, υπήρχε ήδη το 65% των χρηστών άνω των 25 ετών εγγεγραμμένοι σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινωνικό δίκτυο προσελκύει πολλούς ταξιδιώτες που αναζητούν νέους προορισμούς για να ταξιδέψουν.
Source: tourismtoday.gr

Original article: Πως το tik tok γίνεται το ιδανικό εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%cf%80%cf%89%cf%82-%cf%84%ce%bf-tik-tok-%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%b9%ce%b4%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf-%cf%84%ce%bf/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αεροπορικα εισητηρια

αεροπορικα εισητηρια
αεροπορικα εισητηρια

Ενημέρωση!!

Το blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. παρακαλείστε να αποχωρήσετε !!! Εδω δεν θα βρειτε κατι χρησιμο, Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

ads

swatitravel.com

Introducing Swati Travel, your ultimate travel partner for hassle-free and unforgettable adventures!  Our team of seasoned travel experts ha...

Σελίδες