Ενημέρωση!!

Tο blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. όσοι βρεθείτε εδώ κατά λάθος σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα link που βρίσκονται στα άρθρα για την ενημέρωση σας. ευχαριστούμε

low price

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Ποιες είναι οι επιδόσεις της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας στο Α’ 3μηνο 2022

Ποιες είναι οι επιδόσεις της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας στο Α’ 3μηνο 2022

Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σε υψηλό επίπεδο έκλεισαν οι επιδόσεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής βιομηχανίας στο πρώτο 3μηνο του 2022, όπως δείχνουν τα στοιχεία της HotStats. Ο Μάρτιος ήταν ένας ισχυρός μήνας για τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.
Τα κέρδη Μαρτίου στον τομέα φιλοξενίας, αυξήθηκαν στις περισσότερες περιοχές του κόσμου εν μέσω των νέων ανησυχιών για την έξαρση του COVID-19, που φαίνεται ότι δεν αποθαρρύνουν τους ταξιδιώτες.
Ποιες είναι οι επιδόσεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής βιομηχανίας στο Α’ 3μηνο 2022
Στα ύψη το GOPPAR στην Ευρώπη
Το ευρωπαϊκό μικτό λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο (GOPPAR) έφτασε τα 35,97 ευρώ, ο υψηλότερος αριθμός που έχει φτάσει από τότε που κορυφώθηκε τον Οκτώβριο του 2021, αν και εξακολουθεί να είναι περίπου 12 ευρώ χαμηλότερος από τον Μάρτιο του 2019.
Αφού το GOPPAR έπεσε σε αρνητικό έδαφος τον Ιανουάριο, τώρα έχει αυξηθεί κατά 229% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο τον Ιανουάριο 2021.
Η τροφοδοσία στην αύξηση του GOPPAR ήταν μια ταυτόχρονη αύξηση τόσο στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) όσο και στα συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (TRevPAR), με αμφότερες τις μετρήσεις να αυξάνονται σε υψηλά τριψήφια ποσοστά τον Μάρτιο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Αν και οι πληρότητες αυξήθηκαν, ήταν η μέση ημερήσια τιμή που ενίσχυσε την περιουσία των ξενοδόχων.
Η μέση ημερήσια τιμή (ADR) σε όλη την Ευρώπη ήταν στο υψηλότερο επίπεδο της από τον Σεπτέμβριο του 2019, με 25 ευρώ υψηλότερη τον Μάρτιο από την ίδια περίοδο το 2019.
Από την άλλη πλευρά του καθολικού, τα έξοδα μειώθηκαν κάπως τον Μάρτιο, αλλά το συνολικό κόστος αποδεικνύεται απερίσκεπτο.
Το συνολικό εργατικό δυναμικό σε βάση ανά διαθέσιμο δωμάτιο ήταν ακόμα κάτω από τα επίπεδα του 2019, αλλά αυξήθηκε σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά 143%.
Ταυτόχρονα, δεν μειώνονται τα άλλα έξοδα των τμημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, τα οποία, με 7,50 ευρώ σε βάση PAR, αυξήθηκαν κατά 107% το πρώτο 3μηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Είναι επίσης σημαντικά υψηλότερα από ό,τι σε οποιαδήποτε στιγμή πριν από την πανδημία.

Μάρτιος, ο μήνας με τα υψηλότερα κέρδη σε ξενοδοχεία των ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ είδαν παρόμοια άνοδο. Το GOPPAR τον Μάρτιο του 2022 αυξήθηκε περίπου 70 δολάρια σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2022 και στα 90 δολάρια έκλεινε στο επίπεδο του Μαρτίου 2019.
Ήταν ο μήνας με τα υψηλότερα κέρδη στις ΗΠΑ από τον Φεβρουάριο του 2020, ο τελευταίος κανονικοποιημένος μήνας απόδοσης πριν ο COVID-19 αναδιατυπώσει τον κόσμο.
Πολλές από τις τάσεις στις ΗΠΑ ακολούθησαν την Ευρώπη, με την ανάπτυξη ADR να πρωτοστατεί στην ανάκαμψη.Η ADR Μαρτίου σε ονομαστική βάση ήταν στο υψηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2018.
Οι φορείς εκμετάλλευσης κατάφεραν να μετατρέψουν μεγάλο μέρος της αναπήδησης εσόδων σε κέρδος.Αυτό αποδεικνύεται από μια αναλογία ροής (που ορίζεται ως το ποσοστό του επαυξητικού κέρδους που ρέει προς τα κάτω από κάθε αυξητικό δολάριο των εσόδων πρώτης γραμμής) άνω του 50% στο μήνα.
Αν και το κόστος εργασίας αυξάνεται από μήνα σε μήνα, δεν κινείται με ρυθμό υψηλότερο από τις αυξήσεις στα συνολικά έσοδα.
Αν και οι εταιρικές δραστηριότητες συνεχίζουν να παραμένουν σε σίγαση, ο όγκος των συνεδρίων αυξήθηκε τον Μάρτιο και ήταν στο υψηλότερο ποσοστό από τον Μάρτιο του 2020.

Η Expo 2020 στηρίζει τα ξενοδοχεία σε Μέση Ανατολή
Η Expo 2020 που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο, συνεχίζει να υποστηρίζει τις λειτουργικές επιδόσεις στην περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Το Μάρτιο το GOPPAR των 114,33 δολαρίων σηματοδότησε τον μήνα με την υψηλότερη απόδοση στη Μέση Ανατολή -από πριν από το 2018- και ήταν 41% υψηλότερο από το 2021.
Το TRevPAR ήταν στο υψηλότερο σημείο του από τον Απρίλιο του 2018, ενισχύθηκε από την ώθηση των εσόδων F&B, τα οποία έφτασαν τα 71,87 δολάρια σε βάση PAR.Τα έσοδα από F&B θα μπορούσαν να συνεχίσουν την ανοδική τους δυναμική, ειδικά επειδή μέρη όπως το Ντουμπάι έχουν χαλαρώσει τους κανόνες για τα τρόφιμα και τα ποτά τους κατά τη διάρκεια του μήνα Ραμαζανιού 1 Απριλίου με 1 Μαΐου.

Ο COVID-19 ταλαιπωρεί τον τομέα φιλοξενίας στην Κίνα
Η Κίνα δεν είχε παρόμοια ανάπτυξη που απολάμβαναν πολλές άλλες περιοχές, καθώς τα lockdown για τον COVID επανεμφανίστηκαν, παρασύροντας μαζί τους και τη φιλοξενία.
Η Σαγκάη βρίσκεται σε lockdown εδώ και περίπου ένα μήνα, ενώ η έξαρση του κορωνοϊού στο Πεκίνο ωθεί τους αξιωματούχους της πόλης να δράσουν για να περιορίσουν τον ιό.
Ο Μάρτιος ήταν ένας ζοφερός μήνας για τα ξενοδοχεία της Κίνας, με το GOPPAR να κινείται σε αρνητικό έδαφος για πρώτη φορά από τον Φεβρουάριο του 2020, όταν ξεκίνησε η πανδημία.
Καθώς το GOPPAR μειώθηκε στα -3,83 δολάρια, το κόστος μισθοδοσίας έπεσε, σηματοδοτώντας περικοπή του εργατικού δυναμικού.Η συνολική μισθοδοσία σε βάση PAR μειώθηκε στα 28 δολάρια, το χαμηλότερο που ήταν από τον Ιούλιο του 2020.
Source: tourismtoday.gr

Original article: Ποιες είναι οι επιδόσεις της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας στο Α’ 3μηνο 2022.



source https://travel-tourism.news-24.gr/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b4%cf%8c%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%89%cf%80%ce%b1%cf%8a%ce%ba/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αεροπορικα εισητηρια

αεροπορικα εισητηρια
αεροπορικα εισητηρια

Ενημέρωση!!

Το blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. παρακαλείστε να αποχωρήσετε !!! Εδω δεν θα βρειτε κατι χρησιμο, Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

ads

swatitravel.com

Introducing Swati Travel, your ultimate travel partner for hassle-free and unforgettable adventures!  Our team of seasoned travel experts ha...

Σελίδες